Tisdag 17/11

Sitter och är lite smånervös.
Om ett par timmar ska jag bort till praktiken. Ja, jag har ju varit där när jag kom för att hämta schemat och så, men är nervös ändå.
Men Andreas är hemma idag med (magen är lugnare, men han var hemma idag med så att han är helt återställd imorgon när han ska till jobbet), så då blir jag väl lite lugnare.
Igår åkte vi in till Linköping senare och köpte sådana där "foppa"-tofflor åt mig. Tror de blir rätt bra till praktiken, då de är rätt lätta samt ventilerade. Blir väl att ta med mig ett par byxleggings dit bort samt någon t-shirt (jag skulle väl ev få låna någon tröja att jobba i, men i fall).

Annars sov jag ut lite idag, tänkte att det kan vara bra då jag ska vara igång till i alla fall kl. 21. Vi sa även att vi äter lite här hemma innan jag ska bort till prakitiken, så kan vi ta något lättare ikväll när jag kommer hem igen. Så idag blir det prinskorv och pasta.

Har en tvätt att hänga här hemma samt att jag ska ta och dammsuga av. Får se om jag tar dammsugningen först, sedan duschar och därpå hänger tvätten.
Måste därför sätta igång nu!

Ha det bra!

Kram



Praktiken gick bra, det kommer nog rulla på rätt bra de här veckorna! Imorgon börjar jag 7, så blir tidigt. Slutar samtidigt 12, så det blir rätt bra ändå. 5 timmar som nog kommer rulla på rätt bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0