Tisdag 10/11

Jag sitter nu och är lite öm i vänster överarm. Tog nämligen vaccinationen idag mot Svininfluensan/Nya Influensan. Något jag inte först hade planerat, men fick reda på när jag kom till skolan imorse att vi fick möjligheten till det, så stack ner till Mjölby Vårdcentral, jag med då. Nervös som sjutton, men en klasskamrat följde med in när jag skulle ta den där sprutan.
Men...det gick rätt snabbt, smidigt och nu sitter jag här. Jag svimmade inte och har inte fått någon feber än, vad jag vet. Jag är öm i armen, som sagt var, men tur att jag tog vänster arm åtminstonde. Det känns även som att det kittlar lite i armen då och då, när jag skriver tex, men vi får väl överleva. Det lockar dock inte att ta bort plåstret sen, Andreas kanske får göra det åt mig.

Hoppas jag inte får feber och sånt tills imorgon åtminstonde, ja, jag och Andreas är ju lediga, men begravningen är ju imorgon. ´
Kläder och det är ju fixat och klart, har inte bestämt mig för vilka leggings jag ska ha än till toppen, men det är ju inget stort problem.

I övrigt vet jag inte vad som händer idag, vila armen?

Ha det bra nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0