Söndag 8/11

Fars dag, men jag kan ju meddela att det inte är riktigt något jag firar längre. Har ingen pappa att ge presenter till (han var försvunnen för 6 år sedan, just nu).
Ja, vi firar ju självklart Andreas pappa/min svärfar Sten, det får man inte glömma! Han fick idag en After Eight-kartong med choklad samt ett kort av oss. Vi fick i utbyte bulle, rulltårta samt vanligt tårta.
Vi får väl se om Andreas får fira sin första fars-dag nästa år.. man vet ju aldrig. Man vet aldrig!

Annars har vi haft en mysig dag. Mamma och Soffan kom hit på lite söndagsmiddag, vi åt kalops och kokt potatis. Alltid lika gott!
Även kvällen vart mysig. Vi har bla. ätit god chokladglass och kollat på "Ensam mamma söker". Jag vart väl rätt nöjd med valen där.

Imorgon sätter nya veckan igång. Den blir nog inte den enklaste, men får kämpa.

Ska göra mig klar och krypa ner nu. Andreas spelar lite på xboxet samt pratar med Pär där, men vi får väl se. Skönt att lägga sig lite innan honom.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0