Måndag 9/11

Hej!

Hoppas allt är bra med er.

Själv sitter jag med en katt i knät... som knölar lite och ligger på mina händer. Lite svårt att skriva då. Ja, han är riktigt söt, men ändå.
Andreas spelar lite med Pär och jag borde snart gå in i duschen. Har tvättat upp det som var, det vart nog rätt bra, och pluggat lite med.

Skolan gick väl rätt ok. Vi gjorde vår redovisning, även om det kanske inte blev precis som vi tänkt oss. Lite trött på att vissa ger beröm till vissa, men inte till andra. Men men. Ska man orka bry sig? Vi fick ju åtminstonde ett starkt godkänt och lärarna tyckte inte att vi verkade så nervösa.

Efter skolan åkte jag hem till svärföräldrarna ett tag, och sen åkte jag hem lagom till att hinna dammsuga av lite innan Andreas kom hem. Fick smaka lite nybakat bröd och prata av mig lite.

Imorgon blir det först utvecklingsstörning/funktionshinder och sen upp till Komvux för en föreläsning om inkontinens. Blir nog rätt intressant.

Dagen därpå väntar något som inte blir lätt. Glad att jag har dig, älskling.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0