Fredag 13/11

Hej!

Jag ber om ursäkt om det kanske inte vart något inlägg senare igår?? Eller vart det något alls? Jag minns inte, faktiskt.

Igår gick allt åt helvete, faktiskt. Datorn funkade helt plötsligt inte med nätet... och jag bröt ihop för det. Tvättmaskinen dog ju, så de kommer väl förhoppningsvis på Måndag och kollar på den.

Dagen idag har jag inte mått på topp, men var i skolan, då det var sista skoldagen innan praktiken samt att vi hade lite redovisningar på Rehaben. Jag och min grupp redovisade ju i Måndags, men vi är ju inte de enda som exicterar. Det vart dock lite segt de sista timmarna, det måste jag erkänna!

Jag är annars rätt seg just nu, även om jag fick energi på hemvägen då jag lyssnade på Bon Jovis nya låt "We Weren't Born to follow". Den dök upp på radion, jag höjde volymen och bara gasade hem.





Ni kanske förstår att jag fick lite mer energi då.

Innan jag åkte från Mjölby ringde jag även och kollade med Andreas om han hade hade lust att kolla om någon kunde kolla på datorn, då den som sagt var var dum igår. När jag kom hem satt han vid datorn! Och gissa? Jo, han hade fått igång allt igen. Han måste ha magiska händer, men han ville inte testa på tvättmaskinen med.. =(. Men det gjorde mig lite gladare med. Trodde ju att det var något riktigt allvarligt med den.

Helgen blir annars lugn, tror jag. Har ni haft en bra dag?

Katterna busar just nu, som vanligt!

Funderar på att ta upp att vi kan gå bort till Andreas föräldrar när vi ätit och så. Kan ju va trevligt, men även skönt att hitta på något.

Jag brukar ju även städa på Fredagarna, men tror inte jag har lust med det idag. Förstörs ju lite när det står massa tvätt ändå!

Kram

(Hoppsan hejsan, upptäckte att det är fredag den 13, men jag tror inte riktigt på skrock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0