Onsdag 4/11

Hej!

Här sitter jag. Har precis smaskat i mig 2 skivor mjuk pepparkaka efter att ha ätit min lunch, bacon och pasta. Låter det inte trevligt så säg.

Jag har vart i skolan idag, men vi hade eget arbete och vart klara med det vi skulle göra, så vi åkte hemåt sen. Ska försöka skriva lite på mitt egna arbete som ingår i vårt fördjupningsarbete, men har inte orkat börja riktigt med det än.
I övrigt blir nog dagen rätt lugn. Ev. skulle väl jag, Andreas och Rosita ner och beställa blommor till Brellas begravning som är den 11, alltså nästa vecka. Deltagande är anmält, men det var inte lätt att ringa till Fonus, känslomässigt.

Jag borde även ringa till Kolonigatans Gruppboende, eftersom jag ska ha praktik där och man även ska dit och träffa handledare osv innan. Numret är fixat!
Och nu är det samtalet ringt, och det blir väl typ Mike eller Elin jag kommer gå med på Praktiken. Skönt att veta vilka det är. Och skönt att det inte är någon äldre kvinna, typ 40-50 års åldern jag ska gå med.
Så imorgon ska jag dit vid 10-tiden och träffa dem, se vad det blir för schema osv.



Gårdagen var bra, den med. Hade ju en lektion på förmiddagen, som vanligt, och sedan åkte jag hem till min svägerska, alltså Andreas storasyster Rosita. Hon och Alicia åt mat, vi satt och pratade, busade med Alicia osv. Så där var jag kvar ett par timmar och kom väl hem lagom till dess att Andreas skulle komma hem.



Alicia äter fiskpinnar (de var favoriterna) med potatis och sås.




Sista fiskpinnen, som Alicia fick.




Barnprogram och dagen till ära hade Alicia på sig tomtedräkten.




Mor och dotter ser på barnprogram.




Även här tittas det på barnprogram, Alicia, Mamma och bebis i magen.



Var vänliga och kopiera inte bilder och text som läggs ut här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0