Onsdag 25/11

Håller på att frosta ur vår frys, det var verkligen på tiden då vi inte gjort det sen vi flyttade in i den här lägenheten. Idag fick jag äntligen ändan ur vagnen och jag hoppas att Andreas blir glad för det. Alla bytor och sånt som var i frysen är urtorkade/urdiskade och isbit efter isbit ramlar ner på golvet i frysen samt utanför.
Det som var i står i kasse/fryslåda ute på altanen. Det blir nog bra när det är klart, men blir inte klar innan Andreas kommer hem, då han är påväg hemåt nu.
Kastrull efter kastrull har ställts in i frysen med kokhett vatten (glad att de uppfann vattenkokaren!), och golvet är lite lagom blött!

I övrigt har jag jobbat idag och sedan åkte jag till CG där jag träffade Sandra, som storhandlade. Jag köpte bla. en gardin till julen, hoppas Andreas tycker att den duger. Den är ju inte röd, men det kanske inte gör massor? Vi får väl se. Åt även lite.

Det var inte lätt att somna igår, jag bara tänker och tänker.

Imorgon kommer min lärare ut till Kolonigatan för att se hur allt går för mig. Idag fick jag läsa papprena som de fått ut innan jag kom dit. I tid? Nae.

Nu kommer älskling hem!

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0