Söndag 22/11

Hej!

Hoppas ni har det bra, där ute i Sverige.
Jag njuter av min ledighet, ordentligt! Slutade 12 idag på praktiken och har sen dess gjort sånt jag i stort sett velat själv. Lite hemligheter, då jag inte vet vilka som är inne och kollar bloggen. Vi vill ju inte avslöja allt!
Vi var även nere och köpte lite godis och dricka nyss, lite fel kanske på en Söndag, men vi båda vara sugna på choklad.
 
Imorgon är jag ledig helt, och på Tisdag jobbar jag 7-12.

Jag längtar till julen, och om en vecka är det 1'a advent, gud så snabbt allt gått. Det blir mysigt att börja julpynta lite långsamt, men säkert. Ta fram ljusstakar, ta bort lampor. Kanske byta gardiner, om jag inte väntar lite med det, och kanske fixa en utegran, annars blir det belysning i vårt träd i trädgården, precis som förra året. Vi får helt enkelt se, man kan ju inte bestämma allt i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0