Dagen

Snart borde jag väl göra mig klar för att åka iväg till skolan och Mjölby.
Redovisning i grupp idag samt en till redovisning... Känns väl så där, ena kan jag väl rätt ok tror jag, det andra får vi helt enkelt klara ändå. Jag tror ändå inte att jag är själv om att känna som jag gör.
Har sålt av lite av en fond för att kunna klara oss juni ut, betalade därför mina räkningar i morse, bara de andra kvar nu, men det lättar på lite för Andreas iaf.
Ikväll blir det att handla lite, ev både skor och mat. Måste även komma på någon mer studentpresent till Soffan. Har en liten, men måste ha nåt mer.
Har även  Molgan hos mig just nu, lite av en knölkatt.
Har inte hunnit diska nu på morgonen, men får ta det när jag kommer hem. Jag ska inte räkna med att jag hinner och orkar göra allt.
Det känns att sommaren är påväg, och jag längtar även om det innebär en jobbig allergi.

Jag håller även tummarna för att besiktningen kommer lyckas på bilen. Svärfar har sagt att han kan följa med, känns väl rätt ok eftersom det är första gången jag ska besikta bilen, men kan även ha sån tur att Andreas kan följa med, tror nämligen att han fått ledigt den 5. På sätt och vis längtar jag lite, ska bli kul att se vad de säger. Åker därför ev ner till mamma den 4 för att tvätta bilen och dammsuga ur den. Vi vet inte om något fel bara så här, men de kan säkert hitta nåt, den är ju ändå från 1996. Under kan jag ju inte kolla men vi får ju se då. Blir intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0