Tjenixen

Lockas inte av att sitta och skriva här, för vad sjutton ska jag skriva?

Allergin sitter i, inte ett dugg roligt. Det innebär att jag inte har någon ork typ och blir bara ledsen och tjurig, ni kan ju tänka er. Men jag får allt ta och fixa det, även om jag verkligen inte har någon stor lust.

Andreas klippte gräset i förmiddags, gud så duktig han är. Älskar dig. Undra sa flundra om han ligger och halvsover i soffan nu, det gjorde han när jag kom dit förut, även om han själv inte erkände det. Myspys pojke.
Bror/Svåger Peter var här ett tag i förmiddags med, länge sedan man hörde av honom så det var trevligt.
Igår kväll grillade vi även tillsammans med Pär här hemma. Även riktigt trevligt det med.

På tal om att grilla har detta skett flera dagar i rad, först hos mamma och sen här hemma, men idag blev det faktiskt stekt hamburgare. Man måste ju bryta vanan nån gång.

Soffan är i Grekland, kommer väl hem i veckan. Hon har det bra och äter samt dricker gott. Själva funderar vi lite på att åka utomlands nästa år eftersom Andreas då fyller 30 år. Kanske blir Spanien lr något sådant, vi får se.

Imorrn börjar vardagen igen efter 4 dagars ledighet. Jag kan nog ta det ändå eftersom jag är ledig Tisdag, endast har lunch med klassen på Onsdag och slutar på Fredag för sommaren. En lång och fattig sommar, eftersom jag inte fått tag på nåt sommarjobb.

Drömmer även just nu om framtiden. Drömma får man göra, även om barn. Kollar saker m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0