Trött och tänker. Kärlek.

Just nu tänker jag, även om jag är smått trött.
Lyssnar på Winnerbäck och kollar ut.. sommar snart och det känns riktigt bra.



3-4 Sommrar tillsammans med älskling. Den sommaren vi dejtade kommer jag alltid minnas. Det var något speciellt. Man längtade verkligen. Hur hade det varit idag om det inte hade blivit vi? Jag minns första gången vi ses, vi träffades ju ändå på internet. Gud vad nervös jag var, jag kunde knappt få ner min frukost på morgonen. Man vet ju knappt något då. Men det gick ju ändå bra sen. Och du ville betala allt =). Skjorta och fina byxor.. jag var ju orolig att du skulle komma i "gubbjeans"... haha, men så var det ju inte. Hehe.

Och nu är det vi. I Juni har vi vart förlovade i 1 år, i Augusti har vi vart ihop i 3 år. Allt har gått så snabbt, men det gör inget.

Jag minns alla Fredagar när jag kom till dig, när jag hade längtat efter dig. Vi njöt av Fredag och Lördag, men på Söndagen led jag eftersom jag visste att antingen jag eller du skulle åka hem. De gånger när vi inte kunde ses ett par helger i rad var riktigt jobbiga, jag vill inte stå ut med det mer. Jag vet inte hur många gånger jag grät, jag längtade bara efter dig, speciellt när jag skulle sova själv Söndagnätterna.

Nu sover vi i stort sätt alla nätter tillsammans. Det betyder mycket för mig.

Jag var nervös första gången du skulle komma hem till mig. Det är väl iofs de flesta. Men det gick ju bra, som det annars med brukar göra. Du var nog nervös när jag skulle komma hem till dig med första gången. När du och din pappa kom och hämtade mig vid tåget och jag även fick vänta ett tag på er. Där har jag nu stått många gånger, känns lite kul på sätt och vis. Trodde någon av oss att det skulle bli vi från början, jag vet inte!?!

Men det verkade ju bli riktigt bra.

När jag träffade alla kompisar för första gången här i Skänninge, då dina kompisar, nu våra. Det var lite speciellt...hehe. Festen du hade i din 1'a på Vadstenagatan, med Stefan och Gottis och hela gänget, jag saknar det lite ibland. I övrigt trivdes jag inte riktigt att vara själv i din lägenhet där, även om jag var det rätt mycket. Alla var så trevliga, jag kände mig välkommen, även om man inte riktigt kände alla då.

Men jag har också varit nära att förlora dig. Men jag vill inte vara utan dig, jag vill inte leva ett sådant liv. Även om man har tänkt att saker kunde ha varit annorlunda idag. Men jag är nöjd med i stort sett allt som skett mellan oss. Sen vi flyttade till Trojan har tiden gått fort. Jag trivs så bra här. Det är väl mer likt mitt "hemma", landet med trädgård, nu har vi åtminstonde trädgård och kan grilla.

En underbar sommar till väntar. Jag känner på mig att den blir bra. Kärlek med dig. Kanske skulle gå och mysa lite med dig, älskling. Eller skulle jag ropa på dig? Vi får se vilket det blir.



Ett par år sen, men gud vad jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0