Sol i sinne..

Sitter och väntar på att jag ska kunna åka iväg till Linköping. ska kolla lite affärer tillsammans med syster. Ska bli kul, eftersom jag ändå saknar henne lite. Ska ev. kolla shorts på Cubus och köpa morsdag-present till mamma. De pratade även om systemet, får väl se om jag ska va snäll mot syster. Kanske, kanske inte.
Har i alla fall hunnit äta frukost, klätt på mig och bäddat. Får man vara stolt över det? :P
Shaggy är på rally på Duntis med Micke, Sandra m. flera. Orkade inte riktigt med det, det tar på krafterna när det blir varmt och solen står rakt på. Vet hur det var förra året.

Igår vart det Vadstena och äta glass samt sitta och snacka skit på kvällen på vår altan. Vart väl rätt lyckat åtminstonde.

Gud så blek jag är på benen!! Men måste ha shorts på mig, blir nog för varmt med långbyxor. 

Saknar pappa sådana här dagar. Det blir tomt, även om jag klarar att leva med det. Mitt hjärta slår för dig. Om du kunde komma tillbaka för en dag, om jag fick säga allt jag kände. Men nu går ju inte det. Jag kan bara tänka på dig och sakna, du kommer inte tillbaka imorrn heller.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0