Länge sedan....

Jag ber om ursäkt att det inte blir mycket skrivande just nu, det är väl en period i mitt liv. Jag har ingen lust och ingen ork, men nu kände jag för att bara titta in lite, ingen lider väl ändå inte av att jag aldrig är här inne :P.

Mina 4'a veckor på praktiken är över, gud så skönt om jag ska vara ärlig. Det gick ju bra, jag fick godkänt (Lättnad!) och hon tyckte väl att jag skött mig rätt bra. 4 veckor har gått snabbt! Det är så att man nästan hoppas på ett sommarjobb nu för att kunna täna mer på det jag lärt mig och komma tillbaka till de äldre som har hemtjänsten. Vissa av dem åtminstonde, men alla kan inte vara perfekta.

Har gjort av med massor pengar de senaste månaderna och än är vi inte riktigt klara. Igår tog vi/jag nämligen beslutet att vi/jag ville ha en cd-stereo i min kära bil, har nämligen haft kasett/radio (SAAB's original) tidigare, och ville utveckla det lite nu till sommaren och så. Blev en från Biltema för 999:-. Kände att det var lagom även om priset gärna hade fått vara lägre med. Åkte sedan ut till Gottis på landet på kvällen så han kunde sätta in den åt mig, gick snabbt och smidigt när han hade fått ur den gamla, men han fick träla lite med det. Nu ser jag fram emot att kunna spela skivor i bilen istället, ska ju in till skolan sen... undra föresten om Sandra kanske bjuder på en snabb kaffe sen innan jag åker in till skolan?! Får skicka ett sms sen, runt 8.

Vi var även hos mamma och Soffan i Lördags, riktigt skönt. Tvättade Röda Faran, jag tror hon blev nöjd. Torkade även henne efter duschen, ville inte riktigt ha märken över hela bilen även om det inte är det lättaste att få rutorna bra när solen har stått på. Åkte till Familjen Näslund och fikade samt spelade lite kubb, sen hem och grillade. Kändes som en riktigt bra dag.

Har en myskatt i knät just nu som bara ska kela, Molgan. Myspys men andedräkten är inte den härligaste.

Även Valborg har passerat.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0