Iväg igen, sen hem

Ska iväg snart, skolan en timme sen hem igen. I like it. Rätt skönt att bara vara borta ett litet tag och sen återvända. Har tagit det lugnt nu på morgonen, kände behov av det, någon som förstår det? Känns därför skönt att passa på att skriva innan jag åker iväg.

Vädret är helt acceptabelt ute, kan tänka mig att vi skulle kunna få lite värme åtminstonde idag, det är ju ändå Fredag. Så skönt.

Borde leta rätt på en bra studentpresent till syrran. Vill ge något fint till henne, något som hon kan ha användning av men som även är ett minne. Det är ändå inte varje dag som ens lillasyster tar studenten. Och jag kan lova att jag har inga idéer alls. Blir väl att ev. kolla runt lite. Vet inte vad mamma har planerat heller. Saknar de båda.

Nae, ska väl göra mig klar för att åka in till Mjölby.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0