Yrkesmän

För ett par minuter sedan var Rydells rör AB här och kollade rör för tvättmaskinen. Lät som att de skulle komma och fixa det imorgon (har de så mycket jobb?), man får väl hoppas att det blir så bara. Vill ju inviga vår nya tvättmaskin. De låter så skickliga i sitt yrke, men kan dem sköta tider osv då? Någon mer som tycker som jag?

Ingen skollust idag heller. Ingen lust alls. Även om vi bara går till 12.40.

Vill bara att allt ska bli klart med tvätten, är så trött på att vänta och tjatta. Måste föresten bort till tvättstugan och ta bort vår tvättbricka innan jag åker, annars har vi en tid 10-14 som vi inte behöver.

Vill bara lägga mig och sova igen, ja, energi kommer oftast när jag sätter mig och gasar lite, men ändå. Den får gärna komma redan nu. Och vet inte om jag har riktigt orkar sätta på en kopp kaffe till endast mig.

Sitter och lägger till lite bilder till min facebook. Går så jävla segt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0