Vet inte riktigt vad som ska ske nu.

Sitter nu och har lite tråkigt.

Maten blev lyckad, riktigt gott. Hade i vitlök och timjan i köttbullarna. Jag skulle aldrig fixa att vara vegetarian. Aldrig. Inte Shaggy heller för den delen, tror jag.

Shaggy tog i alla fall hand om disken idag, han är underbar som ställer upp på att ta disken när jag inte riktigt har ork eller lust. Han är så söt, står och dansar, sjunger och lyssnar på musik i sina hörlurar. Ni skulle se honom! Vet inte riktigt vad mitt liv skulle vara utan honom.
Ja, att man har mamma och syster, men behöver honom också!

Borde duscha, men just nu skriver jag ett mail till Johanna.
Saknar henne!!! Vill ha hem henne snart. Starta om vår gamla vänskap så att säga. Blir inte samma sak när hon bor i England.

Måste hitta på presenter till Andreas, som fyller 29 den 19. Något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0