Tråkigt

Väntar även idag på att tiden ska gå lite snabbare. ÖKA TAKTEN. Har nämligen lite smått tråkigt.
Har egentligen lite disk jag skulle kunna ta hand om, men så lite att det känns onödigt.

Fredag i övrigt. Riktigt skönt. Ännu en helg med underbaraste. Jag är lyckligt lottad.

Gårdagen blev rätt lyckad. Har dock inte lagt in bilderna än, mobilen sitter nämligen på laddning så det känns lite onödigt att koppla ur den då. Andreas fick lite blandade presenter, av mig fick han iaf: T-shirt, Whiskeyglas, en liten porslinskyckling och en häftig krukväxt. En sorts ormbunke enligt mannen i växtaffären. Jag hoppas han blev glad över allt han fick igår. Tårtan jag gjorde blev god, även maten blev helt ok. Städade och tvättade också igår.

Idag är jag även lite nervös, intervjun för sommarjobbet vid kl. 12. Ska ev förbi svägerskan Marie innan. Får se om jag åker dit direkt efter skolan. Då spar jag lite tid tror jag eftersom hon bor lite närmre Änggården än vad vi gör (både i porten brevid henne förut). Måste ju kolla på hennes nya ( var ett tag sen, men har inte hunnit kolla) tapeter.

Är så kär och galen. Andreas betyder oerhört mycket för mig. Älskar honom så mycket.
Firar 3 år i Augusti. Ett tag kvar, men jag längtar. Känns så konstigt. Tiden har gått så snabbt. Man tyckte det var stort när det var typ 1 år, men 3! 
27 juni har vi varit förlovade ett år.
1 Mars hade vi bott ihop i 2 år.
 Ni hör ju...
Känns som att det kommer hålla ett par år till åtminstonde. Känns så jävla bra.

Ska gå på toa osv nu...
Höres.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0