Tar det lugnt

Sitter just nu och tar det lugnt. Rosita, Alicia och Mona gick härifrån för ett tag sen.

Än så länge har det hänt lite olika saker idag.
Molgan jamade som vanligt endel på morgonen, tidigt självklart. Saknar väl oss och är kelsjuk. Han är som ett barn, men lite jobbigt.

Fick ont i huvudet på morgonen. Så jobbigt... funderade på att gå upp och ta ipren, men orkade inte riktigt. Försökte somna om, men lite svårt när man har ont. Testade att lägga en kudde över huvudet, som mamma brukar göra när hon har ont, men den åkte ju bara av typ, kanske hade varit bättre med en dunkudde. Nu är det i alla fall bättre, inte helt men jag tänker inte på det.

Segt sen när man äntligen kom upp, åt lite frukost och sedan la jag mig i soffan och såg på "Tjenare kungen", var länge sen. Diskade lite efter det. 

Därpå ringde Mona så vi gick bort till Majlis gamla lägenhet. Där var ju även Rosita och Alicia. Reserverade en del saker. Hoppas verkligen att vi får dem. Klaffbyrån är reserverad, den klagar jag inte på heller. Den är nämligen fin. Behövs lackas upp, men det är ju inte så svårt. Kan man göra på altanen i sommar. Reserverade även massa grogglas osv, hoppas hoppas hoppas. Lite fat och så. VILL HA. Men känns lite som att det är ett dödsbo på sätt och vis. Känns lite fel, men man vill ju reservera lite ändå. Undra föresten hur Majlis har det.
Förhoppningsvis får vi veta så snart som möjligt vad vi får.

Vad ska man annars göra idag?! Jag har ingen aning.

Ev. skulle väl Tommy, Andreas kusin, komma upp och kolla på datorn. Andreas har något spel som är segt.  Blir nog kul att träffa honom, var ett tag sen.

Borde plugga, men jag har verkligen ingen ork... funderar även på om man kanske skulle sätta igång med maten, jag vet inte. Vet inte om Andreas är hungrig och orkar inte riktigt fråga. Min mage börjar i alla fall bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0