Tar det lite lugnt i solskenet genom fönstret.

Sitter och tar det lite lugnt just nu.


Har pratat med Soffan lite.
Diva var hos veterinären idag och blev kastrerad, stort ingrepp eftersom de tar bort livmoder m.m, så nu låg hon och sov och var nog rätt borta. Lilla snuttan. Får inte hoppa runt m.m på typ 3 veckor (tror jag det var Soffan sa) och det kommer nog inte den hunden fixa. Hon har energi nämligen. Men i övrigt hade det gått bra.

På vägen hem, de bor utanför Rimforsa, hade det hänt en riktig olycka. Strax innan Eda och Hamra hade det skett en ordentlig olycka som tre bilar hade varit inblandade i, men enligt Corren hade ingen blivit allvarligt skadad. Om hon hade kommit tidigare hade hon kunnat vara inblandad, tanken är lite skrämmande. Då kan jag även nämna att det är en 90 väg och vad jag uppfattade via henne var att det var vid en kurva och så.





Köpte nya solglasögon idag, 50% så de kostade 40 spänn. Tycker inte det är så mycket och man känner verkligen behovet nu när solen börjar komma fram ordentligt.
Fikade även med Sandra inne i Mjölby och sen åkte vi hem till mig och Andreas så hon och jag kunde dricka lite kaffe och snacka skit. Alltid trevligt.



Ikväll blir det att åka och handla lite, vi är i behov av det. Då kanske jag får inviga solglasögonen, dem ska ändå ligga i bilen som planerat. Har dock inte orkat börja med mat, är inte hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0