Städar

Är igång och städar nu. Kände ju behov av det och jag är sådan att jag tycker det är skönt att ha städat om man ska åka iväg någonstans, ja att det kan vara stökigt när man kommer hem igen eftersom man har två katter, men man vet i alla fall att lägenheten är ren när man åker.
Så nu har jag dammat av lite (papperskassar i köket låter, Molgan är nog nyfiken eller så har leksaken hamnat bakom kassarna. Det var alternativ två.  Det är en skrammelboll dem har.).

Skolan gick helt ok, dock mycket att skriva idag. Andningsorganen. Gjorde instuderingsuppgifterna när jag kom hem, orkade inte sätta mig med uppgiften vi ska göra på Måndag, då vi har eget arbete.

Nu är även dammsugningen i stort sett avslutad och jag har också pratat med mamma lite. Dem skulle iväg lite o handla och så sen så vi behövde inte stressa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0