Passar på

Passar på att skriva nu när jag har lite tid innan jag ska iväg till skolan. Idag kommer det en tjej som ska ha en föreläsning för oss, kommer dock inte riktigt ihåg vad det gällde, men bla. delegering. Kan nog bli väldigt intressant.


Ringde även Rydells rör imorse, hade hoppats att de kunde komma o fixa det där med tvättmaskinen idag, men det var väl mer akuta ärenden idag. Men de skulle ringa ikväll så skulle han komma och kolla på det imorrn. Man får ju verkligen hoppas, för jag skulle gärna testa maskinen. Men förhoppningsvis får jag ju testa den imorrn.

Vart lite nervös föresten igår när leverantören kom med tvättmaskinen. Andreas och han skulle bära in den och man såg hur smalt och trångt det skulle bli. Tvättmaskinen var 59,5 bred, dörröppningen 60,5. Det var precis att den gick in... Ett djupt andetag. Jag var riktigt nervös. Men det blev helt ok när det var klart.


Jag har ingen skollust riktigt just nu. Men inte jättemånga dagar till helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0