Länge sen, igen.

Har inte tid och ork att skriva så ofta just nu. Blir väl så när man pluggar och så.
Händer väl endel just nu.

Johanna Gatefalc tror att hon är så smart *dröm sött*. Hoppas kan hon ju alltid göra, men sanningen är att hon inte är så bra som hon tror. Hemlig ort.... jag vet vart du är, Johanna. Du har ljugit så jävla mycket, jag orkar inte ens tänka på det. Jag tycker inte att man ska hitta på historier om andra bara för att det inte går bra för en själv. 
Du är ute ur mitt liv och det gör inte mig ett dugg. 

Sitter nu framför datorn med en tallrik fil. Har självstudier idag. Ska försöka avsluta ett arbete som ska vara inlämnat på Fronter Torsdag, har inte tagit beslutet än om  jag ska slutföra VG uppgiften eller lämna in och få ett G.
Ska även göra en komplettering till Psykologi provet vi hade för ett par veckor sen för att förhoppningsvis få ett VG. Känns som att det går så jävla bra för mig just nu. Mår bra av det.  Måste även avsluta ifyllningen av ansökan för fördjupning av vissa områden till hösten.

Är så trött på vädret som råder. I helgen höll allt på att smälta bort, underbart tyckte jag och njöt, varav igår började det snöa igen.
Tog beslutet att skynda ut till Vadstena för att hämta Andreas och åka till hans körskola. Vi bokade nämligen en körlektion till honom. Jag längtar faktiskt tills han har kortet i handen. Då kommer han få köra. Jag menar inte att klaga för att han inte har körkortet, men blir lite jobbigt att köra hela tiden.
Vägen ut til Vadstena var riktigt sladdig och jag kan lova att jag kramade ratten ut dit. Det var så att man önskade att man inte skulle åka ner i diket och komma snabbt till Vadstena.

Känns som att jag måste göra betydligt mer än att bara plugga idag. Sängen är än så länge obäddad och det är massa kattsand på golvet i badrummet, där lådorna står. Egentligen borde vi städa förråden, ja, vi har två stycken, men det känns bättre om Shaggy hjälper till då. Man vill ju inte kasta något han vill ha kvar.

Jag tror att jag njuter av livet just nu. Oftast :).

APU perioden närmar sig.... nervöst om jag ska vara ärlig. Ja, att jag ska vara i Skänninge känns bra. Förhoppingsvis hamnar man med någon man känner lite åtminstonde. Funderar på att kolla om svärförälrarna vill ha fika idag, vore skönt med lite besök. Vet ju inte hur Shaggy tar det, han kanske också vill träffa dem, men jag har inte ork att vänta till kvällen.

Längtar till sommaren, men även våren. Komma ut och plantera lite till. Så mysigt. Var ute och sopade altanen i Lördags, var så dammigt efter att man har skakat mattorna där.
Måste föresten hitta bra utemöbel till altanen till sommaren. Vi har ju bara ett litet runt bord, typ cafébord, och nu har vi ju stort utrymme. Blir lite pyttigt. Vi funderar, eller vill, köpa stort bord med plats för 6 personer. Bra att ha, speciellt om man ska bjuda hem folk.

Ska försöka plugga lite nu.

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0