Kväll

Börjar bli kväller nu. Klockan är ju halv 6 :P.

Andreas står och fixar mat, han är underbar. Kött med klyftpotatis, bearnaisesås (vet i fan hur man stavar det?!?!) och baugette m sallad. Så underbart gott så det är inte klokt.

Det gick bra för honom att köra förut. Tur för honom att han är försiktig med min bil. Jag vet att han är det. Och han är underbar som berömmer mig så mycket. Älskar honom.

Blir kl. 11 att gå till Majlis gamla lägenhet imorrn.

Annars vet jag inte vad som händer ikväll, blir nog rätt lugnt. Vad jag vet åtminstonde. Men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp.

(nu går han och plockar lite i köket, ser honom perfekt!)

Hade tänkt plugga lite, men orkar inte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0