Kissnödig och uttråkad.

Sitter och är kissnödig, ni läste rätt. Har dock inte riktigt någon ork att resa på mig. Jag vet att det låter lite barnsligt, men så kan det vara ibland.

Vill börja tvätta, men det var upptaget när jag var och kollade förut. Jag blir så J*vla förbannad. Har inte lust att tvätta 18-22. Ni kanske har förståelse för det?!

Imorrn kommer dem och kollar och ev. fixar köksfönstret som har en spricka. Tyvärr vi som orsakat den så det blir även vi som får betala. Känns inte så kul, får se hur mycket det går på. Har ju hemförsäkring, men självrisken ligger ju på 1200 typ. Låter det trevligt? Nae, men det får vi ta.
Åker även till mamma och Soffan imorrn. Ska vidare till Sthlm på Lördag, kommer hem på Söndag. Min kusin Carl fyller nämligen 18 idag så det blir att fira honom lite. Ska bli kul. Dock följer tyvärr inte Soffan med, så det blir jag, mamma och Andreas som åker upp. Mona ser till katterna undertiden, vilken tur det.
Blir alltså att städa imorrn när dem är klara med fönstret och jag har kommit hem från skolan. Sen därpå åka iväg när Andreas kommit hem och så.

Ikväll ska Andreas till banken och diskutera gällande pensionspar osv. Har suttit och funderat på om jag kanske skulle hämta honom, då spar vi lite på tiden, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Löser sig nog.

Nästa Torsdag fyller Andreas 29 år. Har hunnit fixa 2 presenter till honom, säger dock inte vad det är. Ska nog bli bra iaf. Så det blir att städa på Torsdagen när jag kommit hem då. Även försöka få klar tvätten innan han kommer hem samt laga mat. Jag vet att det är endel men jag fixar det nog.

BRB. Ska bara bort och kolla om tvätten är upptagen än. Jävla Människor. På ett område (inne i tvättstuga) är det uppbokat, men ingen som tvättar och jag vågar inte chansa. På det jag ska tvätta är det tvätt som ligger i maskinen som jag tycker att dem borde ta hand om och på det tredje området ligger det bara kläder i torktumlaren. Jag blir galen.

Borde nog dra och hämta honom idag ändå... Snöar ju iaf inte. Saknar honom.  Räcker med att åka kvart i, om jag ska chansa rätt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0