Fattar inte mig själv

Har upptäckt att jag inte är på topp idag. Känslan av att man bara vill ligga och gråta. Pressen med att göra ett bra skolarbete, lämnade dock in MSK arbetet till Fronter, orkade inte tänka mer på det.
Jag tänkte att jag kunna dammsuga för att se om jag mådde bättre då, det hjälpte lite. Borde kanske äta något innan jag skakar mattorna, som ligger ute på altanen.


Äter rätt mycket just nu... Börjar undra över mig själv. Igår vart jag aldrig riktigt mätt på kvällen, och även inte helt på dagen. Mår illa minst någon gång om dagen. Fattar inte det här. Börjar ju typ bli som katterna. Känns riktigt konstigt.
Jag anser att det är omöjligt att jag är med barn.
Äter p-piller, ja, man kan få p-piller barn.
Har mens... ja, man kan få blödningar ändå, men jag anser inte att det är det.
Är illamående, som jag nämnde nyss, men det brukar jag kunna vara då och då eftersom min mage är lite speciell.

Vi får väl se hur det utvecklar sig.

Sitter och äter lite nu, underlättar nog och kanske gör att jag blir piggare. Pasta Italiano tror jag receptet heter.
Riktigt gott om jag ska vara ärlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0