frukosttime

Godmorgon, eller God förmiddag!

Sitter för tillfället och käkar upp min frukost och passar på att blogga lite igen.
Sovit rätt okej inatt, bara lite varmt nån gång då och då. Andreas kan nog inte fatta att jag kan sova med täcket på mig, men måste även nämna då att jag testade en natt att ta ur täcket, men då låg jag och frös så mycket istället att jag var tvungen att krypa ner hos honom. Ja, det var rätt mysigt, men inte så kul att behöva frysa mitt i natten.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir en lugn dag idag igen, precis som igår. Det är väl inte så jätte kul, men har ingen riktig ork att umgås med svärföräldrarna och det finns inte så mycket kulor i börsen just nu. Men vi får väl se hur det blir.
Andreas jobbar även över idag, inte så kul för mig, men jag kan ta det. Det blir ju förhoppningsvis några extra kronor.

Måste även börja fundera på present till mamma, som fyller år i Juli. Jag har verkligen ingen aning, som vanligt. Kul om man kan hitta på nåt speciellt, men vad...?? Men nästa år blir det värre, då hon fyller 50 år.  

Nästa år får vi väl även se om Andreas syster Johanna, som är lika gammal som mig, gifter sig med sin karl. Vore kul för hennes del. Och då måste vi ju även komma på nån fin present till dem. Nåt fint åtminstonde, som ett minne för dem.

Och jag... ja, jag sitter och tänker som vanligt. Vill inte gå in på några detaljer, men som jag sa igår så önskar och hoppas jag, och nog Andreas med, att vårt förhållande kommer funka längre till så att vi förhoppnings vis kan få föra nåt vidare nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0