morning

Morning... och jag är typ nyvaken. Har legat och drömt konstiga drömmar, men vill inte riktigt gå in på dem.

Sitter och lyssnar på lite musik, på mobilen.. jag tänker inte så långt som att jag kan dra på musiken på datorn, men rätt så skönt på morgonen och vakna till med lite musik.
Det regnar ute och jag känner att det blir en sån där slapp och skön dag när man borde göra något men inte har orken till det. Och jag hade ändå planerat att gå ut och rensa ogräs idag, vilket vi är i behov av, men det har jag banne mig ingen lust med om det är blött och träligt.

Måste även nämna... Molgan har avrit uppe de senaste dagarna i sängen för att gosa när jag vaknat. Idag skulle jag vända på mig lite när jag vaknat, men då hörde jag något som lät lite och det tog emot... Upptäckte då att han låg tätt intill mig och sov, så sött.
Mattes och Husses säng måste väl ändå ha uppmätt ett MVG?

Nepp, nu ska jag göra annat här hemma.
Kram



UPPDATERING

Sitter nu och väntar på Andreas som kommer hem om typ en timme. Saknar honom och borde börja planera någon mat, kanske fiskpinnar med kokt potatis. Var ett tag sen vi åt det och jag är inte sugen på ugnspannkaka som annars stod på matlistan idag.
Imorrn blir vi även lite glada, då kommer dagen vi väntat på ett tag. Andreas semester sätter nämligen igång imorrn när han kommer hem från jobbet. Jag har längtat som fan, eftersom jag inte har nåt sommarjobb lr så och har gått hemma sen sista maj, då skolan slutade innan sommaren.
Har inte gjort mycket alls idag, hamnade tillslut i soffan förut framför en gammal vhs film och fikade även lite, det är väl det där vädret som påverkar allt. Jag ska väl egentligen inte klaga, men det blir lite segt och man känner sig så slö och tråkig.

Sitter även och drömmer idag igen om framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0