...

Morgon igen. Natten var... rätt varm ibland, men det kanske man får räkna med när det är typ sommar ute.
Och sen fastnar jag självklart här... varför ska det vara så?

Nu har frukosten blivit fixad här, få se om jag får i mig allt, men det brukar gå.

Har inga planer för dagen i dag heller. Det känner jag igen. Jag går bara och längtar hela dagarna efter Andreas, som även idag jobbar 06.30-18.00. Tre dagar i rad nu, ni kanske förstår om han är lite trött när han kommer hem? Det blir lite smått tomt här hemma på dagarna, men v.29 börjar hans semester så jag lovar att inte klaga.

Borde resa på det feta(?!) arsle och bädda sängen. Inte kanske för att det är så stort, men vi kan ju låtsas som det åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0