uppdatering

Hej!

Dök in här ett tag medans jag ändå har det lugnt och skönt. Det har varit lite träligt här hemma eftersom jag har så tråkigt och vill att något ska hända, Andreas försöker komma med idéer, men inget duger för mig. Jag skäms över det, vet inte vad och hur jag ska göra. Riktigt jobbigt, men älskar honom så jävla mycket.

Just nu ligger i alla fall både Andreas och Molgan på sängen och sover, så fina så. Funderade på att sätta på en kopp kaffe snart, kaffesuget börjar komma och Andreas tackar säkert inte nej till en kopp, han heller.

Men jag väntar nog med det till den här tvättmaskinen är klar, har sett till att tvätta lite nämligen. Jag tvättade ju den där mattan imorse och den torkade rätt snabbt, så den ligger nu på sin vanliga plats under vardagsrumsbordet. Därpå fortsatte jag tvättade de kläder som låg i tvättkorgen, det är det skönaste. Har även ett sköljmedel som jag trivs underbart med, "Ultra Softlan Aroma Terapthy Lavender & Ying & Yang", den kan jag verkligen rekomenderna. En lila flaska. Det doftar verkligen underbart och jag tror faktiskt att man slappnar av lite av doften och så.
Jag måste även tillägga att nu kastade jag även i en maskin med kuddfodral och plädar... kan det vara så att man ibland kan få en tvättmani när man har egen tvättmaskin och har satt igång med tvätten? Inte vet jag. De var i alla fall i behov av en tvätt.

Nu vaknade både katt och husse och kaffet är påsatt.










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0