hot, hot, hot

Ber om ursäkt att det inte blev nåt inlägg igår, hade ingen ork och lust direkt...
Gick upp runt 10-tiden och fastnade direkt vid tv'n, där jag även intog min frukost. Känns rätt onödigt att försöka hitta på nåt när jag ändå bara längtar och väntar på Andreas, som jobbar.
Jag måste ändå nämna att jag gjorde även det jag brukar för att hålla hemmet i hyffsat skick, jag bäddade sängen, som jag brukar typ varje dag, tog hand om katternas lådor, som jag gjort den här veckan eftersom Andreas har jobbat över varje dag förutom igår samt fixade middagen tills han kom hem.
Då han kom hem åt vi, som vanligt, diskade, som vanligt, Andreas duschade och sedan kom vi överens om att åka till Motala och Elgiganten för att kolla nu DVD-spelare... Slutade med att vi åkte därifrån med en DVD/VHS, något som vi båda nog anser är rätt bra att ha eftersom man då både kan kolla på DVD samt även gamla VHS filmer, men hem kom även ett XBOX 360, som Andreas gått och snackat om i typ evigheter (känns det som åtminstonde).
Kopplade in DVD/VHS på kvällen och svärföräldrarna kom även och fikade. Lite mysigt sådär på kvällskvisten, och allt avslutades med att jag och karln låg och kollade på två hemmafilmer från när jag och syrran var små.
Tror ändå att Andreas är rätt nöjd med att han har sitt XBOX 360 ståendes här hemma nu.

Idag blir det väl att städa av och har även planerat att tvätta lite... njuter verkligen av att vi har egen tvättmaskin nu, minns  knappt senaste gången jag tvättade i tvättstugan. Det är så varmt ute så jag kan tänka mig att det torkar snabbt idag med.
Ser inte fram emot att städa riktigt, men lägenheten är i behov av det. Katthårsdamm överallt...

Dags att sätta fart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0