Mår inte toppen

Helgen var bra och jag känner väl ändå att jag fick ut något av den. Dock har det gått åt lite pengar, men vi brukar ju fixa det ändå. Köpte vitrinskåp till köket som vi snackat om ett tag, Ikea är inte jättedyra. Vit billyhylla med glasdörr samt glashyllor. Blev riktigt nöjda. Köpte även annan matta till hallen, när katterna springer som de gör drog de ihop den gamla hallmattan (trasmatta), den nya funkar bättre tror jag.
 
 
Mår inte så bra idag. Tror inte jag har feber, men känner mig febrig. Måste dock iväg till skolan ändå, och då kryper sig tiden framåt istället. Hellre iväg DIREKT. Har nämligen prov på fredag och idag kommer vi gå igenom mer saker som är viktiga till provet. Känns så jävla träligt. Får väl se hur det blir. Kämpa, kämpa, kämpa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0