Hemma

Idag var jag hemma. Kände mig inte bra och känner mig fortfarande inte helt på topp, så blir hemma imorgon med. Bäst så.



Soffan (Syrran) fixade körkortet idag!! Gud vad nervös jag var, bara för att jag visste att hon körde upp. Jag är så glad för hennes skull.
Nu har båda systrarna Persson körkort. Tror pappa skulle vara stolt. Hoppas åtminstonde.



Körde av med dammsugaren lite ikväll, kände behov av det eftersom det var katthårsdamm överallt. Och småsten, det är det jobbiga med vintern.



Nu har vi kommit en bit på det man pratat om iaf. Igår var vi inne i LKPG ett litet tag, fixade nya kort till Shaggy så han kan beställa nytt id-kort. Känns bra.



Älskar Shaggy ! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0