Mobilblogg

Precis påväg hem från bion. Jag, andreas, mamma och soffan har varit på bio och sett filmen Avatar. Den var rätt ok, tiden gick rätt snabbt. Väldigt bra animerad och spännande, men jag tänkte på hur skrämmande det skulle kunna vara att sitta i den situationen själv. Nu är vi i alla fall på väg hem från linköping, men imorgon måste jag hem ett litet tag för att fixa ett papper. Så kan det bli när man inte tänker på allt och fixar det direkt, förhoppningsvis löser det sig ändå. Annars hade jag även en tanke att kolla mellandagsrean imorgon, men vi får se. Det löser sig då. Förut åt vi lite julmat och vi delade även ut julklappar. Jag och andreas fick en spa dag klassisk, då vi får åka iväg. Basta, bada, äta och lite sånt. Det enda vi behöver är att ta med oss badkläder, kanske skulle köpa ett par nya badbyxor åt andreas? Vi får se. Annars fick jag även ett pyjamas av mamma. Plogbilarna är ute och vi har kommit en bra bit på vägen. Alla är nog rätt trötta. Internet är i alla fall en bra uppfinning till mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0