Måndag 7/12

Måndag och sista veckan på praktiken, jag jobbar måndag-torsdag, sen ledig de tre återstående dagarna av veckan. Därpå väntar en vecka i skolan och sen julledigt.
Idag blir det kväll, detsamma imorgon och sedan Onsdag och Torsdag 7(8)-12. De här veckorna har gått oerhört snabbt och jag borde passa på och kolla hur man går till väga för vikariebanken eller liknande, kan nämligen tänka mig att vara vikare där borta på Kolonigatans gruppboende.
På Fredag händer det i övrigt endel.

Andreas på julbord och nån sorts show(lät det som) i Tranås med jobbet.
Pappas begravningsdag för 6 år sen.
Lämnar bilen till Benny för att han ska byta koppling m.m. på den (måste komma ihåg att fixa pengar samt åka in till Mekonomen innan Torsdag.)
Bort till Mona och Sten, själv, för att ha lite julklappsbyte med Andreas yngre syster Johanna, då de kommer fira Jul i Vänersborg med hennes killes/sambos familj.

I helgen sen blir det lite julmarknad på Torget här i Skänninge på Lördagen och sen på Söndagen ska vi in till en av mina farbröder med familj för att äta lite middag och umgås.
Ska man ev köpa någon julblomma eller liknande? Jag vet inte.


Helgen som var vart rätt lugn, vi var hos lite kompisar, var hemma, åkte in till Linköping en tur igår, med Asconan.
Det var faktiskt första gången som vi åkte in med den dit sen Andreas fixade sitt körkort. Annars brukar vi försöka ta Saaben, men då den nu är i de skick som den är med kopplingen vill vi helst inte chansa. Vi tog även en liten "söndagstur"/"pappatur" (pappa brukade åka runt lite på Söndagarna) och kollade lite.
Saknar pappa nu bara för att jag skrev sådär. Det är tomt.



Mamma var ju på Biopsi i veckan som var och provsvaren från detta borde komma nästa vecka. Får se hur det går, har ju ingen aning. Försöker att inte tänka på det.


Julen närmar sig med stormsteg, men vi börjar bli hyffsat färdiga med åtminstonde julklappar.



I övrigt har jag tvättat en maskin med lakan och sånt nu på förmiddagen och ska ta tag i disken nu, för att ha det fixat och klart. Blir nog att även städa av lite, så att Andreas inte behöver göra så mycket när han kommer hem sen. 

Får se om jag även passar på att sätta mig med lite skolarbete, ett är väl i stort sett klart, åtminstone för G-gränsen. Kanske kompletterar jag det lite, vi får se.

Jag vet även att det var ett tag sen jag hade några bilder i inläggen, ska försöka ta tag i det någon gång.


Ha det nu bra, så hörs vi.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0