Måndag 21/12

Godmorgon

Jag sitter och irriterar mig på att det hela tiden är upptaget när jag ringer för att förnya recept.. Nu när jag äntligen fått ändan ur vagnen att göra det. Behöver ju mer Bricanyl och sånt.

Annars kommer Soffan nog en stund idag, känns lite kul. Ibland saknar man henne! Och jag tror hon behöver komma hemifrån lite just nu. Men först skulle hon till stallet och släppa ut hästarna.

Andreas och jag är nu lediga i ca 3 veckor, känns jätte skönt. Långlediga!

Gårdagen vart lyckad.
Upp tidigt, för att sedan åka bort till svärföräldrarna. Där väntade Andreas syster redo för att flytta helt hemifrån (hon och hennes kille har bott ihop i hans studentlägenhet ett tag). Packa in i bilen, för att sedan åka in till Linköping. Vi tog både Asconan och Saaben in för att jag senare skulle kunna träffa mamma och Andreas skulle kunna åka hem.
Inne i Linköping packade vi ur det som låg i min bil och sedan åkte jag ner till Ikano. In på Ikea och köpa lite saker och sedan gå och vänta på mamma.
När hon kom in, gick vi och kollade lite i affärerna för att sedan äta. Därefter kolla lite till och sen även till Plantagen. Därpå åkte vi till farmor för att lämna en liten present (en glöggflaska, pepparkakor och något sorts godis) samt en julblomma. Glad vart hon, som vanligt, så mamma fick en present (tror det var en chokladask) och jag och Soffan fick 100 kr var.
Sen åkte jag hem, trött och seg.

Idag får vi se vad som händer i övrigt, men just nu är det rätt lugnt.

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hej.

Och tack för tipset ang. risgrynsgröten!

Ska jag absolut testa, fick ett till tips. Liknande men i ugnen.

Verkar finnas lite knep att ta till iaf, turen ;)



Hoppas du haft en kanon snart på nya veckan! Kram på dig

2009-12-21 @ 15:45:14
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0