Måndag 14/12

Godmorgon!

Jag skriver ett snabbt inlägg, då jag egentligen borde göra annat. Andreas är hemma idag, han har inte mått så bra i helgen.
Sista veckan i skolan, 4 dagar rättare sagt. Gud så snabbt den här hösten gått.

Snön ligger kvar på marken och förhoppningsvis snöar det mer i veckan och ligger kvar, det vore ju inte så kul om allt smälter bort. Tänk om det kunde ligga kvar till julen? Det vore ju underbart.

Får se om jag kan komma på vad jag ska ha på mig idag, något mysigt känner jag för. Men som sagt, vi får se.

Igår kväll vart det rätt sent, jag var helt enkelt inte tillräckligt trött, men det var ändå inte svårt att vakna imorse. Andreas mobil lät dock endel och jag var kissnödig!

4 timmar ca i skolan idag, sen blir det väl att åka hem och umgås med älsklingen.

Ne, nu måste jag lägga på ett kol här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0