Lördag 19/12

Hej!

Jag borde sätta fart, men känner för en lite slödag idag.
Och vet ni vad jag vart sugen på? Bakad potatis! Det har vi ALDRIG hemma, men vi åt det på praktiken endel och jag tycker att det är rätt gott. Tror ni Andreas tycker om det? Jag vet faktiskt inte. Vi får se om jag tar ett snack gällande mat.

I övrigt tar Benny saaben ett tag i eftermiddag för att justera växlarna, som jag nämnt tidigare. Det som är lite jobbigt är ju att både Andreas och han får i 5:an, men jag får inte det. Känns lite pinsamt, men bättre att han kan fixa till det, så att jag kan växla med.

Ute är det kallt, solsidan -14 grader. Det känns lite jobbigt att behöva gå ut sen, men vi måste ju!

Senare ska vi ner till Andreas lillasyster Marie, som fyller 26 år idag. Jag känner även för att kolla efter någon mer present till henne. Blir gott med lite fika och så ikväll! Måste komma ihåg att även ta med mig kamera (mobilen..).


Snö en av de första kvällarna. Folk var ute och gjorde snögubbar m.m.


Snögubbs-makeri.


Vår fina utegran. Den vart så fin nu när snön föll på den.


Våra skönheter när de äter ihop.


Molgan ligger och sover på husses sänghalva en morgon.


Ute.


Ute.


Vårt fina, men kalla vinterlandskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0