Fredag 25/12

Jag är seg i huvudet och kroppen, kanske håller på att bli sjuk.. vi får se.

Vi hade en fin julafton, även om det vart stressigt och det kanske inte blev helt som jag vill.
Först vart det ju lite rörigt när all mat skulle upp och vi skulle få plats med allt.







Vi vuxna satt i köket och åt, medan barnen och Peter satt i vardagsrummet. Det vart rätt lugnt ändå och en mysig stämning. Jag åt inte så mycket (har blivit så automatiskt den senaste tiden), men lite gick ner.







Under granen samlades rätt mycket paket, det dröjde faktiskt upp mot 1½ timme att öppna dessa efter Kalle Anka mfl. Under Kalle Anka stod jag och diskade samt plockade iordning.
Det vart många fina julklappar! Av Andreas fick jag två bakformar från Ikea, en "burk" (varav jag hade två innan med, som jag har matlagningsbestick m.m. i), ett våffeljärn samt ett presentkort på BikBok.

Senare på kvällen drack vi lite glögg och sådant, samt hade lite myskväll jag och Andreas.

Usch, nu knölar det att ladda upp bilder, jag hade massor annars!!

Nu borde jag faktiskt sätta igång här hemma, jag ska dammsuga, duscha och ta hand om det sista, då vi åker till mamma och Soffan idag. Vi blir borta till Tisdag, men jag ska se om jag förhoppningvis kan blogga lite från mobilen med. Annars har ju även mamma en dator, så det blir nog inte allt för tyst.
Påvägen ner stannar vi nog till hos pappa med.

Ute snöar det ordentligt.

Ha det bra nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0