Onsdag 9/12

Ibland kan jag känna det som att mitt och Andreas hem ser ut som ett bombnedslag, även om kanske inte han tycker det. Idag känns det som en sådan dag, eller ja, det har det gjort hela veckan. Detta för att jag inte haft någon ork att damma av ordentligt samt ta ut mattor och sånt på ett tag. Dammsuga kan jag göra, men har inte riktigt orken och lusten att göra resten.. Men det stora behovet och måstet just nu är tvätten, som ligger och verkligen fyller tvättkorgen. Fördelen är att jag kan sitta här och sortera tvätten samtidigt.

För övrigt är det sista dagen på praktiken imorgon, vad tiden har rusat iväg. 4 veckor, hoppsan hejsan. Snart närmar sig nästa en hel månads ledighet, det känner jag lite behov av. Sova!

I vår, om Soffan drar till Australien, vilket hon förhoppningsvis gör, kommer jag och Andreas ta hand om Diva under tiden. Blir nog bra!

Borde sätta fart här hemma lite nu, men ni får ha det bra!


Uppdatering!

Kom hem för typ 45 min sen. Bad Andreas köra in mig till Mjölby, så att jag kunde simma lite. Skönt som vanligt, men fick lite kallsupar. Nu håller han på att göra goda Toast och sen blir det nog att ta det lugnt framför tvn.
Upp i tid imorgon.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0