Tisdag 8/12

Ännu har jag inte riktigt kommit igång. Har bäddat och satt på mig ett par mysbyxor.. istort sett. Jag anser att jag får göra så, då jag börjar 4 idag med och försöker slappa innan dess.

Gårdagens jobb gick bra, det var dock väldigt lugnt. Jag jobbade ihop med min handledare och samma sak blir det idag, om inget annat händer och sker. Det rullar på rätt bra, så blir det ju ofta framåt den sista APU-veckan.
Det blir bara lite segt att jobba kvällarna, jag är åtminstonde glad att det inte är nätter. Vill gärna hinna umgås något med Andreas, även om det nu bara blir från 9 tills dess att man går och lägger sig.
Imorgon blir det ju i alla fall att jobba till 12, så då hinner jag med att umgås mer med honom med.

Katterna busar och knölar just nu, jag borde egentligen gå och fixa till mattorna. De kör nämligen ihop dem när de springer osv. Checked!

Den sena, men goda frukosten är även äten nu, det är bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0