Onsdag 26/8

Sitter här även om jag inte har någon ork och lust.

Inget går som jag vill, jag hoppades som fan den här gången, men no resultats. Håller på att börja gråta var och varannan minut och vet inte riktigt vad som kommer ske.
Glad att Andreas och vänner finns, vänner som förstår.

Skolan gick i övrigt bra idag och Andreas kör på körskolan ikväll.

Gottis var här imorse/förmiddags och tog lite kaffe innan jag skulle till skolan.

Just nu orkar jag inget och vet inte vad jag ska göra för att orka heller.

Borde äta, men vet inte vad. Mår smått illa.

Har suttit med omvårdnadsarbetet, men orkar inte mer av det just nu heller. Men är ju ledig imorrn så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0