Måndag 17/8

Och den där jävla mensen som fortfarande inte är helt normal, men börjar garanterat bli. Och jag som fan i mej hade hoppats. Gaah.
Har i alla fall hunnit ringa CSN för att kolla gällande mitt studiemedel, för att se om de hade fått in papprena och så och blir glad och överraskad över att fått in pengarna idag, så nu har jag betalt mina räkningar, som jag fått hem så länge, förutom skatten på bilen, det tar jag någon annan dag. Brukar inte betala de så här tidigt i månaden annars, men nu är det gjort.
Har även hunnit dammsuga av här hemma samt diskat, lite skönt att ha det gjort så man bara kan slappa när man kommer hem sen. Tog mig även tid att duscha, det känns ju trevligt att åtminstonde vara fräsch där. Men fan.... lite depp ändå.
Kan rapportera att jag inte är ett dugg nervös inför skolan, vet ju vart jag ska, nog i stort sett vilken sal och känner människorna. Var en annan grej när man började i Januari. Då var nervositeten på topp.
Saknar Andreas, som jobbar. Vill bara vara med honom, vara nära och mysa. Saknar, saknar, saknar. Det är inte lätt. Älskar dig så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0