Fredag 14/8

Hej!

Sitter och har ont vid en viss punkt på högra sidan av nacken... Så ont att det är träligt att försöka kolla åt höger utan att flytta hela kroppen åt det hållet, ni kanske förstår? Det knäppte bara till i axeln förut. Kanske en nerv i kläm?  Det blir bättre ibland, men det är jobbigt. Har i alla fall lyckats äta frukost, klä om mig och borstat tänderna sen jag fick ont. Nu har det blivit en paus här istället och jag borde städa, men vi får se hur det går. Ändå ett par timmar kvar tills Andreas kommer hem.
Katterna busar, ingen nyhet. De får lite ryck ibland, och nu var det Mozart som busade lite med deras gosedjurslejon. Att ett lejon kan vara så roligt?
När Andreas kommit hem så blir det ju, som jag nämnde igår, typ Vadstena direkt igen eftersom han ska plugga sin teori.
Böckerna jag lagt ut på blocket har jag fått svar på, ska jag vara ärlig så trodde jag faktiskt inte att jag skulle bli av med dem. Känns lite kul, och det blir lite extra klirr i kassan. Lär väl behövas eftersom jag själv måste införskaffa böcker till hösten med.

Orkar inte skriva mer nu.

Ha det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0