Tisdag 18/8

Hej!

Precis hemkommen från Mjölby. Var nämligen inne och hämtade ut nycklarna till vårt garage. Egentligen börjar vi hyra det den 1 September, men jag ringde in och kollade när vi kunde hämta nycklarna, fick vi reda på att nycklarna fanns inne, men killen som haft det innan stod fortfarande på pappret, men sedan kom det fram att han flyttat till Linköping, så vi fick ta nycklarna i alla fall. Annars får man väl lösa det om det skulle bli några problem. En fördel att jag kan hämta ut nycklarna även om det är Andreas som står på kontraktet.

Ogillar när folk går med på en sak och efter typ 10 minuter meddelar att de ska göra nåt annat istället. Usch, sånt gillas inte. Då vet man ungefär vart personen står.

Har i alla fall nu ätit, matlåda från igår. Färsk pasta med citron smak samt kyckling, någon sås och lite bearnaisesås. Andreas som gjorde maten igår, min älskling. Han är så duktig.
Jag kan även tillägga att han satt igång att plugga teori nu, han läser sin teoribok varje dag. Usch, nu saknar jag honom igen. Men det betyder väl att jag älskar honom? För det gör jag fan i mej. Vill bara ha hem honom nu, men ett antal tímmar kvar tills han slutar jobbet.

Sitter även och väntar på posten, väntar ju både på film och kläder. Längtar, längtar.
Tvättar även lite, bäst att passa på idag när jag har ledigt, första riktiga dagen på terminen, ledigt. Alltid lika bra, och så kommer det vara resterande Tisdagar i skolan, förutom när jag har praktiken och ev. något undantag. Tyvärr går jag längre på Fredagarna än i våras, men det får man väl ta.
Tvätten som jag tvättat är nu upphängd och fixad. Orkade inte riktigt köra den andra maskinen, men det var inte mycket alls heller.
Funderar nu på att ta och sätta mig vid tvn samt brodera lite. Vill ju få det klart och då kanske tiden går lite snabbare tills posten kommer?

Vi kanske hörs senare.

Ha det bra nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0