Söndag 16/8

Hej!

Nu är vi nyss hemkommna från Rosita, Andreas syster, med familj, som vi har firat eftersom hon fyller 33 år idag. Där fick vi fika (kaffe/saft, bulle, sockerkaka samt glasstårta) och umgicks lite. Lite Yatzy spelades, jag vann den omgången jag var med, och skitsnack snackades. Alicia fick bäras i återvinningslådan, söt som hon är men jag tror inte man kan återvinna henne? Rosita fick fina presenter, av mig och Andreas en Välkommen skylt, två små ljuslyktor samt en Hibiskus blomma men då var vi även med på en gemensam present tillsammans med Mona och Sten, Marie och
Melina, Peter, Johanna samt Louise, nämligen lakan. Ett par trevliga timmar tillsammans med dem, tyvärr inga foton.

Idag har vi annars varit inne lite i Linköping, köpte ju blomma samt lite andra småsaker på Plantagen, sen vidare till Ikano där jag köpte en tunika samt ett par leggings på Vero Moda samt lite mappar till skolan på Bokia(heter det det?). Vi passade även på att fika lite.
Sedan vidare hem till Micke och Sandra där vi tog lite kaffe, för att sedan åka hem igen. Där fixade vi och plockade, jag åt och vek tvätt. Andreas hjälpte även till och sedan tog han lite tid och pluggade teori.

Imorrn sätter skolan igång igen, efter en lång, skön sommar. Blir nog bra, inte lika nervöst nu, som det var i Januari när jag började. Men det träliga är väl ändå det där med kurslitteraturen. Men det löser sig nog. Hoppas också att schemat blir lika bra som förra terminen. Nu blir det ju mer omvårdnadsämnen och inte den där träliga psykologi och så. Ja, det gick ju bra men var rätt tråkigt. 

Ibland tänker man, jag tror du och jag önskar samma grej, älskling. Jag vill nog med, man vet ju aldrig hur det blir. Men jag önskar, jag önskar.



Uppdatering.

Sovstund strax. Magen gör ont och ja.... Vi får se som sagt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0