Onsdag 12/8

Hej!

Kom precis hem från Vadstena, jag och Andreas har suttit och pluggat teori på hans körskola, eftersom det börjar närma sig lite viktiga mål. Men den dagen det kommer kommer jag skita på mig. Jag tror verkligen på dig älskling, jag vill att du fixar det här och det kommer du göra! Den dagen... då du.

Idag har annars Johanna P vart här, gud som jag saknat henne. Och gud så kul det var att träffa henne, även om det självklart inte är samma grej som när man bodde hemma, sov över hos varandra och låg och garvade till filmer. Du finns här, även om du inte är här. Vi var ute och åkte in till Mjölby där jag köpte skrivblock samt lite nya pennor till skolan. Bra att vara lite förberedd.

Vart föresten Panpizza idag, fast i långpannan. Hemmagjort och riktigt gott och lyckat. Inte så krångligt och träligt som jag trodde, men ska nog köpa typ pizzaformer nästa gång jag ska göra det. Men verkligen något som jag rekommenderar er andra. Lite mer jäsning, men det kan man ta.

Imorrn blir det nog rätt lugnt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0