Fredag 21/8

Hej!

Jag får först och främst nämna att jag faktiskt skrev ett inlägg igår, men sen började självklart nätet att krångla och då försvannsjälvklart allt. Jag förstår inte vad som är fel på internetet..?
Får väl göra en sammanfattning om gårdagen nu då.



Vaknade väl hyffsat ok, som vanligt, och hade ju ledigt eftersom vi fick en schemaändring i Onsdags. Rätt skönt, men hade ju vart kul att sätta igång med skolan, än bara ha ledigt. På morgonen/förmiddagen hann jag med lite här hemma, tvättade första maskinen och sen kom Sandra rätt lagom eftersom jag hade bjudit upp henne på fika. Getingar som störde lite när vi fikade ute på altanen, men vi överlevde, och även fikat. Därpå kollade vi på film, "Ciderhusreglerna", tog en paus för att gå på toa samt hänga tvätt och sen se vidare.
Efter att Sandra stuckit hem fortsatte jag med tvätten. Tvättade allt som behövdes tvättas samt Andreas täcke/gammal sovsäck. Gick rätt bra.
När Andreas hade kommit hem och så åkte vi och handlade lite och sen hem och fixade mat samt betalade bilskatten. Skönt att ha det gjort.
Det var väl i stort sett en sammanfattning av den dagen.
Vädret var föresten fint.



Idag vaknade jag rätt ok med, 8 typ. Låg och drog mig ett tag och sen upp för att gå på toa samt bädda. Därav försöka hitta kläder som inte spelar så stor roll innan jag skulle byta om till annat för att åka till skolan, trodde jag ja... När jag satt vid tv'n och hade ätit lite och så ringde min lärare och rapporterade att det inte vart någon rehab/hab. idag eftersom läraren i det ämnet blivit sjuk. Skulle istället bara kolla kursplanen på nätet. Lät ju rätt ok, men jag hade ju sett fram emot att få göra något idag och sätta igång lite.
Saknar Andreas.... fan, gör det varje dag. Vill bara vara nära. Men han är ju på jobbet sen ska han vidare och plugga teori. Blir att åka in till honom sen när han är på körskolan. Längtar bara tills han har körkortet i handen.
Borde kanske städa, men ingen ork och lust.
Borde borsta tänderna, men har inte kommit så långt än.
Vi kan inte påstå att vädret är fint, det har vart grått sen jag vaknade. Deppdag, men ska kämpa så att det inte blir det.




Älskar dig så jävla mycket att du inte fattar. Du betyder så oerhört mycket för mig.



Ska nog göra nån nytta nu, men ni får ha det bra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0