Tisdag 25/8

Hej!

Jag ber om ursäkt att det inte blivit någon uppdatering sen i Söndags. Jag tänkte på det igår, men orkade inte sätta mig vid datorn då. Jag har varit så trött de senaste dagarna, samt uppspänd över magen, vet inte om det kan vara nåt? Vi får väl se. Man börjar ju tänka, eller ja, tänker som fan om jag ska vara ärlig. Vi får se, ska kolla upp det om det fortsätter.

Igår var det skola, två lektioner och det gick helt ok. Känns skönt att ha satt igång lite nu, det vart ju inte så mycket förra veckan.
Efter skolan stack jag upp till Lundbybadet i Mjölby och simmade 10 varv i motionssimmet. Det var skönt, men kände av det lite i korsryggen. Alltid skönt att komma iväg och röra lite på sig, få en stund för sig själv för att tänka mer och så.
Därefter hem och får med glädje syn på att jag fått hem boken jag beställde på Blocket, samt att mitt paket från HM ligger på Konsum och väntar.
Tog det lugnt och väntade på Andreas, som snart kom hem. Sen åt vi lite, jag diskade och sen kom Sten för att lämna min jacka som jag glömt hos dem på Söndagen. Vi tog en promenad ner tillsammans till Konsum för att hämta ut mitt paket, sedan hem igen där Mona väntade och så tog vi lite kaffe.
Resten av kvällen blev lugn, jag tvättade en maskin, annars slappade vi bara.

Idag har jag haft en lektion i skolan och nu är jag hemma igen. Har ätit lite och borde dammsuga av, men orkar inte det just nu. Kanske skulle lägga mig och bara slappa i soffan?
Saknar Andreas.

Ha det bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0