Lördag 8/8

Har tagit en lugn paus, från ingenting, för att dikta ihop något här. Sommarvärmen har inte lämnat oss än, så man är rätt seg och trött samt ingen ork att göra något.
För ett litet tag sen åt vi lite, gick förbi Sibylla/Flötet på hemvägen från svärföräldrarna och köpte meny 2 (150 gram hamburgare o pommes), eftersom jag var hungrig. Satt ute på baksidan här hemma o åt o sen kände jag för att sätta mig här vid datorn, så så blev det.
Dagen har i övrigt varit lugn, vi tog det lugnt på morgonen och myste och lite så, jag tog en dusch, åt lite, såg på tv och sen gick vi bort till Mona och Sten samt Andreas syster Johanna. Sten var dock ute och gick, men vad gör det? Vi satt och snackade och så, sen skulle vi hem o såg Sten på vägen så då passade vi på att snacka lite skit med honom med.

Sitter och tänker på att Andreas börjar jobba på Måndag... Känns rätt träligt, sommaren har gått så oerhört snabbt. Vill ha mer ledig tid med honom.
Tänker även på att skolan börjar snart, har ens inte fått en kurslitteraturlista.... Hur fan ska man då hinna skaffa fram de böcker som behövs? Inte så mycket nervositet åtminstonde, kanske är skönt att sätta igång igen och få igång vardagen? Jag tycker ju ändå att den terminen som vart funkat rätt bra. Betygen klagar jag inte på, jag anser att jag fick helt ok betyg, betyg som jag faktiskt satsat på. Annorlunda än på gymnasiet och högstadiet. Har väl orken nu och känner lusten till det.

Jag sitter och tänker och tänker på annat med. Jag vill helst inte gå in på det, men inget på väg vad jag vet i alla fall. Men jag kan lova att ibland hoppas jag. Vi får väl se när det blir. Om det blir, men det hoppas jag fan i mig. Jag vet hur jag vill ha det osv.

Vart inte så mycket idag, men vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0