Fredag 28/8

"Godmorgon, Godmorgon ......"

Japp, jag är vaken, men knäppte precis upp de jeans jag hade räknat med att ha på mig idag. Det går...inte. Gick typ 10 min, men  nu kände jag att det här fixar jag inte en hel dag, då kommer jag må mer illa än normalt. Vad blir det istället? Jag vet inte, jag tänkte ju att det var ju snyggt, men nu vart det ju inte så bra. *Suck*. Gick ju åtminstonde upp, trodde inte jag skulle fixa det. En lång Fredag och sen sakna Andreas. Hur kommer det gå? Jag får väl fixa det, har fixat det förr. Jeansen blev åtminstonde utbytta till Leggings för tillfället, får väl se hur det slutar sen.

Imorgon kväll blir det att åka ut på landet till Gottis och Anna för kräftskiva. Trevligt, får väl hoppas att vi får tag på kräftor i alla fall. Skönt att komma hemifrån och kul att träffa dem.
På Söndag ska vi fira Melina som fyller år på Måndag. Snuttan.
Nästa helg åker vi ner till mamma och Soffan. Dressyrtävling på Söndagen så de tyckte väl att vi skulle hjälpa till att fixa inför det, vet inte om jag egentligen har någon lust, men får väl lov att göra det ändå.
Helgen därpå blir det ner dit igen, eftersom Soffan fyller 19 den 12 September. Gud så fort tiden går.

Annars känns det som att den här dagen nog kommer rulla på rätt bra. Utvecklingsstörning på morgonen och sen rehabilitering/habilitering resten av dagen. Usch... borde sätta fart här hemma. Ska typ åka om en timme. Men jag har ingen energi. Jag är inte hungrig, mår mest lite illa och då vill jag inte äta. Har skitit (ja, faktiskt... jag är ärlig!), men vi får väl se. Har ju i alla fall bäddat och bytt om... nu är det bara resten.

Vill tillägga.... Vissa vänner till mig betydet så mycket. Vänner som ställer upp när man inte mår bra och tar lite av sin tid då.

Ha det bra nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0